📢Pròxim curs de formació d'AMALIB: Avaluació i Intervenció en la dimensió pragmàtica del llenguatge.📢
📌Dates: 19 d'Octubre de 2018 de 16:00h a 20:45h (entrega material a les 15:45h) i 20 d'Octubre de 10h a 14h.
📌Ponent: ISABELLE MONFORT JUÁREZ. Psicóloga. Terapeuta en el centre Entender y Hablar de Madrid. Miembro del equipo psicopedagógico del Colegio Tres Olivos.
📌Lloc: Centre Social Flassaders, (Sala de conferencies), Carrer de la Ferreria, 10, 07002.
📌Ciutat: Palma de Mallorca, Balears.
📌Destinataris: Mestres d'audició i llenguatge, mestres infantil, primaria, pedagogs, logopedes i families. Es prioritzaran als socis d'Amalib.
📌Preu: Inscripció general 60€
Inscripció Socis Amalib 25€
📌Darrer dia per formalitzar la matrícula el 17/10/2018
Objectius: Objectius generals:
Aquest curs té com a objectius general, en primer lloc, conèixer els instruments d'avaluació de la pragmàtica i els criteris diagnòstics dels Trastorns Pragmàtics del Llenguatge. En segon lloc desenvolupar un model d'intervenció clínica per a aquests trastorns.
Objectius concrets:
Durant el curs tractarem d'analitzar els avantatges i desavantatges dels diferents instruments que tenim per avaluar la pragmàtica. Analitzarem les modificacions en les etiquetes diagnòstiques i la seva utilitat a nivell clínic. Comentarem casos clínics a través de videos i també dissenyarem activitats practiques mitjançant tasques en grup.
Continguts:
1.Trastorns pragmàtics primaris i secundaris.
2.Avaluació de la pragmàtica.
3.Principis generals de la intervenció sobre pragmàtica.
4.Objectius concrets: casos, anàlisis de videos i disseny d'activitats.
5.Consideracions finals.
Metodologia de la formació: La metodologia serà participativa i activa. Anirà combinant les exposicions per part del ponent, presentacions audiovisuals, i exemples
Aquest curs té com a objectius general, en primer lloc, conèixer els instruments d'avaluació de la pragmàtica i els criteris diagnòstics dels Trastorns Pragmàtics del Llenguatge. En segon lloc desenvolupar un model d'intervenció clínica per a aquests trastorns.
Objectius concrets:
Durant el curs tractarem d'analitzar els avantatges i desavantatges dels diferents instruments que tenim per avaluar la pragmàtica. Analitzarem les modificacions en les etiquetes diagnòstiques i la seva utilitat a nivell clínic. Comentarem casos clínics a través de videos i també dissenyarem activitats practiques mitjançant tasques en grup.
Continguts:
1.Trastorns pragmàtics primaris i secundaris.
2.Avaluació de la pragmàtica.
3.Principis generals de la intervenció sobre pragmàtica.
4.Objectius concrets: casos, anàlisis de videos i disseny d'activitats.
5.Consideracions finals.
Metodologia de la formació: La metodologia serà participativa i activa. Anirà combinant les exposicions per part del ponent, presentacions audiovisuals, i exemples
d'activitats en grup.
Pla d'avaluació de l'activitat: Assistència d'almenys el 85%.
Mitjançant l'anàlisi dels resultats del qüestionari dels assistents.
Mitjançant l'anàlisi dels resultats del qüestionari dels assistents.
✏INSCRIPCIÓ AQUÍ https://goo.gl/forms/Li3O6inRK184WGYS2
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Gracias por dejar tu comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.