📢 Pròxim curs de formació d'AMALIB: QUAN L'ESBARJO ÉS PRESÈNCIA, PARTICIPACIÓ I APRENENTATGE: PROGRAMA PATIS I PARCS DINÀMICS
Inscripció aqui: https://goo.gl/forms/vMcFJlXiQNV65Sqd2
Inscripció aqui: https://goo.gl/forms/vMcFJlXiQNV65Sqd2
📌Dates: 30 de Novembre de 2018 de 15:30h a 20:30h i 1 de Desembre de 10h a 14h.
📌Ponent: GEY LAGAR, és autora del Programa d'Inclusió Social: Patis i Parcs Dinàmics. És llicenciada en Geografia i Història, Tècnic Superior en Educació Infantil, postgrau de la Universitat d'Alcalá d'Henares en Expert en Trastorns de l'Espectre Autista (TEA) i postgrau de la Universitat de Burgos en Tecnologia i Autisme. Dirigeix el centre psicopedagògic: Entramats a Oviedo on també desenvolupa part de la seva labor professional com a terapeuta d'Habilitats Socials a través del Joc, l'Art i la Tecnologia. Així com Estimulació curricular i tallers de suport educatiu i Model centrat en la Família. És creadora d'un altre programa inclusiu anomenat Detectius de l'Art, a través del com desenvolupa tallers inclusius en el Museu de Belles arts d'Astúries.
📌Lloc: Centre Social Flassaders, (Sala de conferencies), Carrer de la Ferreria, 10, 07002.
📌Ciutat: Palma de Mallorca, Balears.
📌Destinataris: Mestres d'audició i llenguatge, mestres infantil, primaria, pedagogs, logopedes i families. Es prioritzaran als socis d'Amalib.
📌Preu: Inscripció general 60€
Inscripció Socis Amalib 25€
📌Darrer dia per formalitzar la matrícula el 27/11/2018
Objectius: · Dotar al professorat i professionals interessats d'estratègies de joc per a tot tipus d'alumnat.
· Potenciar l'ús del joc com a mitjà i manera de creixement social i d'aprenentatge per a l'alumnat.
· Afermar una base de treball inclusiu a través dels temps d'esbarjo a les escoles infantils, col·legis i instituts.
· Conèixer i utilitzar Patis Dinàmics Inclusius com a mesura preventiva d'assetjament escolar.
· Propiciar la implementació del Programa Patis Dinàmics Inclusius.
· Equipar al professorat i professionals en estratègies i vies de desenvolupament
d'un temps d'esbarjo inclusiu.
Continguts: Patis i Parcs Dinàmics Inclusius:
1.- Inclusió. La importància del joc per a tots els nens i les nenes. 2.- Què és un Pati Dinàmic Inclusiu?
3.- Com neix el programa i la seva expansió.
4.- Objectius del Programa Patis Dinàmics Inclusius.
· Potenciar l'ús del joc com a mitjà i manera de creixement social i d'aprenentatge per a l'alumnat.
· Afermar una base de treball inclusiu a través dels temps d'esbarjo a les escoles infantils, col·legis i instituts.
· Conèixer i utilitzar Patis Dinàmics Inclusius com a mesura preventiva d'assetjament escolar.
· Propiciar la implementació del Programa Patis Dinàmics Inclusius.
· Equipar al professorat i professionals en estratègies i vies de desenvolupament
d'un temps d'esbarjo inclusiu.
Continguts: Patis i Parcs Dinàmics Inclusius:
1.- Inclusió. La importància del joc per a tots els nens i les nenes. 2.- Què és un Pati Dinàmic Inclusiu?
3.- Com neix el programa i la seva expansió.
4.- Objectius del Programa Patis Dinàmics Inclusius.
5.- Beneficiaris de Patis Dinàmics Inclusius.
6.- Implementació en les etapes educatives d'Educació Infantil (0-6 anys), Educació Primària i Educació Secundària.
6.- Els 5 passos del programa.
6.- Implementació en les etapes educatives d'Educació Infantil (0-6 anys), Educació Primària i Educació Secundària.
6.- Els 5 passos del programa.
Pas a pas implementant Patis Dinàmics.
1.- Observació activa.
2.- Organitzar i anticipar.
3.- Materials i jocs. Creiem un joc.
4.- Durant el joc. Metodologia.
5.- I si no juga?
7.- Creativitat al Pati Dinàmic Inclusiu.
8.- Avaluació del Pati Dinàmic.
9.- La tecnologia com a complement del Pati Dinàmic Inclusiu. Aplicacions útils.
1.- Observació activa.
2.- Organitzar i anticipar.
3.- Materials i jocs. Creiem un joc.
4.- Durant el joc. Metodologia.
5.- I si no juga?
7.- Creativitat al Pati Dinàmic Inclusiu.
8.- Avaluació del Pati Dinàmic.
9.- La tecnologia com a complement del Pati Dinàmic Inclusiu. Aplicacions útils.
Metodologia de la formació: La metodologia serà participativa i activa. Explicacions orals complementades amb material visual de moments de patis dinàmics inclusius (fotografies i videos), material manipulatiu i visual, dinàmiques d'interacció grupal entre els assistents vivenciant jocs estructurats i explicats a la manera Patis Dinàmics Inclusius.
Pla d'avaluació de l'activitat: Assistència d'almenys el 85%.
Mitjançant l'anàlisi dels resultats del qüestionari dels assistents.
Mitjançant l'anàlisi dels resultats del qüestionari dels assistents.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Gracias por dejar tu comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.