Pròxim curs de formació d'AMALIB:
INTERVENCIÓ PRÀCTICA EN COMUNICACIÓ I LLENGUATGE. DESFENT MITES.
INTERVENCIÓ PRÀCTICA EN COMUNICACIÓ I LLENGUATGE. DESFENT MITES.
Dates: 15 de març de 2019 de 15:30h a 20:30h i 16 de març de 10h a 14h.
Ponent: Belinda Haro, mestra d'Audició i llenguatge i pedagoga de Motril, Granada, autora del Blog Siembra Estrellas i coordinadora del proyecte Comunicar-nos
Lloc: Centre Social Flassaders, Carrer de la Ferreria, 10, 07002. Palma de Mallorca, Balears.
Destinataris: Mestres d'audició i llenguatge i mestres d'infantil. Es prioritzaran als socis d'Amalib.
Preu: Inscripció general 60€. Inscripció Socis Amalib 30€
Darrer dia per formalitzar la matrícula el 13/03/2019
Qualsevol dubte podeu contactar-nos al email: amalib.asociacion@hotmail.es
Qualsevol dubte podeu contactar-nos al email: amalib.asociacion@hotmail.es
Inscripció aqui: CURS INTERVENCIÓ PRÀCTICA EN COMUNICACIÓ I LLENGUATGE. DESFENT MITES.
BLOC 1: ESTIMULACIÓ DEL LLENGUATGE ORAL I LA SEVA IMPORTÀNCIA PER A ALTRES APRENENTATGES: ARTICULEMAS.
OBJECTIUS
- Conèixer la importància dels programes d'estimulació lingüística.
- Adquirir coneixement sobre els aspectes que ha de recollir un programa d'estimulació lingüística: desfent mites.
- Conèixer la importància de despertar les habilitats metalingüístiques dels nens i nenes com a requisit previ per a una bona adquisició del llenguatge oral i escrit.
- Adquirir coneixement sobre les habilitats metalingüístiques: nivells i edats.
- Adquirir i desenvolupar recursos per ensenyar habilitats metalingüístiques.
- Consultar i recopilar materiales editats de treball sobre metallenguatge i adaptar-los al nostre alumnat.
- Casos pràctics d'intervenció.
CONTINGUTS
- Relació de llenguatge oral i la resta d'aprenentatges.
- Desfent mites referents als programes d'estimulació del llenguatge oral.
- Estimulación del llenguatge oral: ampliació semàntica, morfosintaxi, habilitats metalingüístiques, habilitats pragmàtiques.
- Habilitats metalingüístiques i relació amb aprenentatges posteriors: consciència lèxica, consciència sil·làbica, consciència fonèmica, principi alfabètic.
- Exemples pràctics d'intervenció: dins aules d'internet, en tallers de llenguatge, en petit grup o individuals.
BLOC 2: AVALUACIÓ, INTERVENCIÓ I COMUNICACIÓ EN ALUMNAT AMB DIFERENTS PATOLOGIES (TEL-TEA).
OBJECTIUS
- Adquirir coneixement de diferents eines i test per avaluar el llenguatge.
- Conèixer la seqüència per al desenvolupament d'una intervenció en comunicació i llenguatge.
- Adquirir models basats en casos reals per a la intervenció.
CONTINGUTS
- Avaluació del llenguatge.
- Desenvolupament de la intervenció en comunicació i llenguatge.
- Casos pràctics d'intervenció en comunicació i llenguatge.
- Casos pràctics d'intervenció en alumnes amb TEL i TEA.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Gracias por dejar tu comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.